Pages Of My Blog

29 oktober 2015

Bunny Lay-Out (Imaginarium Designs chipboard + Kaisercraft)

Hi!
Do you love bunnies as much as I do? Unfortunately I don't have any bunnies myself, but I'm really lucky that my best friend owns two of them and allows me to play with them every once in a while :)
Today I would like to show you a lay-out about one of these bunnies. I made this lay-out as design team work for Imaginarium Designs and used some of their wonderful chipboard pieces. With this lay-out I'm also playing along with the current sketch challenge over at the Kaisercraft blog.

Hoi!
Zijn jullie ook zo dol op konijntjes? Helaas hebben wij zelf geen konijnen, maar gelukkig heeft mijn beste vriendin er twee en mag ik regelmatig met ze knuffelen :) Op dat soort momenten kan een foto natuurlijk ook niet ontbreken. 
Vandaag zou ik graag een lay-out laten zien waarop ik een foto van een van de konijntjes heb gescrapt. Deze lay-out heb ik gemaakt als DT werk voor Imaginarium Designs en ik heb gebruik gemaakt van verschillende prachtige chipboard figuren. Ook doe ik met deze lay-out mee aan de huidige sketchuitdaging op het Kaisercraft blog. 


I used the gorgeous Kaisercraft Ma Cherie collection on my lay-out and incoorporated some coordinating die-cuts from this collection in my lay-out as well. I especially love those gorgeous butterflies die-cuts. My lay-out is based upon the wonderful sketch over at the Kaisercraft blog. 

Ik heb de prachtige Kaisercraft Ma Cherie papierlijn gebruikt, evenals een paar die-cuts uit deze lijn. Mijn lay-out is gebaseerd op onderstaande sketch, die ik had gevonden op het Kaisercraft blog. 


I used a gorgeous frame, heart and hot-air balloon from Imaginarium Designs. I covered the heart and frame with gold glitter paste and altered the hot-air balloon with brown distress ink.

Ik heb een prachtig frame, hart en luchtballon van Imaginarium Designs op mijn lay-out verwerkt. Het hart en frame zijn beide voorzien van een laagje goudkleurige glitterpasta en heb de luchtballon bewerkt met bruine distress inkt. 


I also added some small hearts and the title 'Cheeky', which is also from Imaginarium Designs.

Ten slotte heb ik nog een aantal kleine hartjes en de titel 'Cheeky' toegevoegd. Al deze chipboard figuren zijn van Imaginarium Designs. 


Thank you so much for stopping by!

Dankjewel voor je bezoekje!

7 opmerkingen:

  1. How gorgeous! Beautiful layers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. liefff
    ik heb ook meegedaan met de sketch

    idd ik heb dus geen dochters en alleen jongensdingen vind ik ook niet leuk...af en toe wat fotos maken van de kids hun vriendinnetjes om te gebruiken voor een layout hahaha

    alleendieblijvenmaarindecomputerstaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous! LOVING the colors, the hearts, the gold and the bunnies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a pretty layout, Romy! Love the gold touches and bunnies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! en wat een super effect die glitterpasta!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige embellishments heb je op deze layout, zo cute. Het frame is ook echt heel gaaf rond de foto. Weer een prachtige layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awww, what a sweet bunny and what a beautiful layout! Love the rich colors. The gold sparkle is so, so eye catching. Love the unique chipboard pieces and the butterflies. The little resin bunnies at the bottom totally make me smile, too!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!