Pages Of My Blog

21 juni 2015

A Mother Lay-Out on Father's Day

Have you had a wonderful Father's Day? I gave my dad a ticket for a cycling tour and made him a handmade card, which he both liked a lot. 
But I'm actually going a bit against the grain today, because I have a lay-out about my mother instead of my father to share with you ;) I made this lay-out for the Sizzix blog some time ago with some of their wonderful dies. 

Hebben jullie een fijne vaderdag gehad? Mijn vader heb ik vandaag verwend met een fietsarrangement in Marken en Volendam en een zelfgemaakte kaart. Beide vielen gelukkig in de smaak. 
Maar ik ben vandaag een beetje tegendraads. In deze blogpost heb ik namelijk niet een lay-out over mijn vader te laten zien, maar juist een lay-out over mijn moeder. Deze heb ik een tijdje geleden gemaakt voor het Sizzix blog met een paar van hun mooie stansen. 


Sizzix products:

Other products:
Authentique Paper: Thankful papers
Prima Marketing: Butterfly chipboard, The Archivist chipboard, IOD card, sparkles
Tim Holtz: Distress Ink Walnut Stain
Martha Stewart: Punch Around The Page set 

Would you like to know more about how I made this lay-out? Or are you curious to see my other Sizzix creations? Then check out the Sizzix blog. 

Wil je meer informatie over hoe ik deze lay-out heb gemaakt? Of ben je nieuwsgierig naar mijn andere Sizzix creaties? Neem dan eens een kijkje op het Sizzix blog. 



Thank you for stopping by!
Have a great week!

Dankjewel voor het langskomen!
Ik wens jullie een mooie week!

6 opmerkingen:

  1. Prachtige layout Romy, de kleuren en die mooie bloemen. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie LO, de warme kleuren passen echt prachtig bij de haarkleur van je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh your mum is so pretty! and these are her colors too.. the whole page is gorgeous.. love the flowers too! I hope your dad got spoilt! Our fathers day is in September!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous layout, Romy! Love those Sizzix dies and the beautiful papers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So gorgeous (and so is your Mom!!)!!! I love love love the colors and the flowers!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. awww, how beautiful, Romy! This is so rich and warm! Love the autumnal color palette, and love all your layers. Beautiful photo and beautiful flowers! LOVE it!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!