Pages Of My Blog

02 mei 2015

Sizzix Lay-Out + New Sizzix Products

Hi!
Today I would like to show you a lay-out that I recently made for Sizzix using some of their beautiful dies. The lay-out (again) features a photo of my parents in Copenhagen. 
On this lay-out I used the beautiful new Bigz Birds dies. If you would like to read more about how I made this lay-out, please visit the Sizzix blog here

Hoi!
Vandaag heb ik weer een liefdeslay-out te laten zien van mijn ouders. Deze maakte ik een tijdje geleden voor Sizzix met een aantal van hun mooie stansen. 
Op deze lay-out gebruikte ik één van mijn nieuwe favoriete stansen: de Bigz Birds. Dit vogelpaartje verwerkte ik in de linkeronderhoek van mijn lay-out. Als je meer wilt weten over hoe ik deze lay-out heb gemaakt en welke stansen ik heb gebruikt, neem dan een kijkje op het Sizzix Blog


The beautiful papers are from Graphic 45 and the chippies are from Imaginarium Designs.

Het mooie papier is overigens van Graphic 45 en de chipboard embellishments zijn van Imaginarium Designs.

Did you know that Sizzix has released a beauiful range of new dies again in May?
You can view them all in the catalog on the Sizzix website.

Wist je dat Sizzix ook in mei weer verschillende mooie stansen heeft uitgebracht?
Je kunt ze allemaal op je gemakje bekijken in de catalogus op de Sizzix website :) 

New Tim Holtz dies:



And there are many more new pretty dies!
Would you like to see more? Check out the catalog for even more prettiness :)

En er zijn nog veel meer mooie stansen!
Wil je meer zien? Neem dan een kijkje in de catalogus voor nog meer nieuws :)

Thank you for stopping by and enjoy the weekend!

Bedankt voor je bezoekje en fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. So gorgeous! LOVING the colors, the dragonflies and the bird!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful layout! Love the colours!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en een vrolijk lootje Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How beautiful, Romy! And what a great use of the new Alterations bird! Love how you paper pieced them, and love all the gorgeous papers and layers and details here!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!