Pages Of My Blog

15 december 2014

Bo Bunny Candy Cane Lane Cards

Bo Bunny's new "Candy Cane Lane" is bright, festive and super pretty. Since I still have to make quite a lot of Christmas cards for this year, I decided to make two cards with this wonderful collection. Making Christmas cards is always a race against time for me, but it seems like I'm going to make it this year :) 

Bo Bunny's nieuwe "Candy Cane Lane" lijn is vrolijk, feestelijk en hartstikke leuk. Omdat ik nog steeds aardig wat kerstkaarten te gaan heb voor dit jaar, besloot ik weer twee kaarten voor mijn 'voorraad' te maken. Kerstkaarten maken is voor mij altijd een race tegen de klok, maar het lijkt erop dat ik het dit jaar ga redden :) 


Bo Bunny Supply List:
6x6 Paper Pad: Candy Cane Lane
Chipboard: Candy Cane Lane Chipboard, Candy Cane Layered Chipboard
Buttons: Candy Cane Lane
Noteworthy: Candy Cane Lane

Thank you so much for stopping by!
Enjoy your week!

Dankjewel voor het langskomen op mijn blog!
Geniet van deze week!

10 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk geworden! Geweldig kerstkaartjes in deze vrolijke kleurtjes :) het is weer eens wat anders! Dikke tien met een griffel!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!
    En alle kleurtjes passen zo goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable cards, Romy! I just won a 6x6 paper pad of these papers and am looking forward to using them.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhh these are gorgeous! I love love love those Santas!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Romy, wat heb je dit weer mooi gemaakt! Het is altijd weer leuk om je kaarten- en scrapwerk te zien.
    Is het niet iets voor jou om mee te doen (zonder verplichting, want het hoeft niet elke week!) met het blog van http:// 52weekstochristmas.blogspot.com, dan heb je aan het eind van het jaar helemaal geen last minute werk, want je kaarten liggen klaar! Het is maar een ideetje!
    Fijne Kerstdagen,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, je bent niet de enige. Over het algemeen begin ik met de race in December dit jaar maar eens eerder begonnen! Erg leuke kaarten zijn het geworden. Ik vind de ongebruikelijke kleuren ook erg mooi.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk Romy, vooral van de tag ben ik helemaal weg...gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. these are so much fun...just love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awwww these are so beautiful...love the santas xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very festive and fun! pretty pretty colours too! lucky the recipients I say! xoxox

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!