Pages Of My Blog

24 juni 2014

Two Love Tags for Inkido

Hi!
It's my last week before my summer vacation starts, so I'm already counting the days. It's a really busy week though, with a deadline for my thesis, for a paper and an exam as well. But inbetween the deadline stress I managed to get two tags done for Inkido ;)
I used the gorgeous Beautiful Memories collection to make two vintage love tags. Unfortunately this will also be my last blogpost for Inkido, as my DT term has come to an end. I really enjoyed being part of this design team and getting to play with Inkido's wonderful papers. I would like to thank the Inkido girls for the wonderful time that I've had with them! 

Hoi!
Het is alweer de laatste week voordat mijn zomervakantie begint, dus ik ben de dagen al aan het aftellen. Eerst moet ik nog even een drukke week overleven met de deadline voor mijn scriptie, een werkstuk en een tentamen. Maar gelukkig heb ik tussen de deadlinestress door nog even de tijd gevonden om twee tags voor Inkido te maken ;)
Ik heb hun prachtige Beautiful Memories lijn gebruikt om twee liefdestags te maken. Helaas zijn dit tevens mijn laatste DT-projecten voor Inkido. Na een half jaar is mijn tijd als DT'er ten einde gekomen. Ik heb genoten van mijn tijd bij Inkido en heb met veel plezier met hun prachtige papier gewerkt, maar het is nu tijd voor nieuwe uitdagingen :)


Inkido supplies:
Beautiful Memories - Blue Butterflies
Beautiful Memories - Beige Anemon
Beautiful Memories - Butterfly Borders
Beautiful Memories - Beautiful Grey


My second tag looks rather similar to the first one, as I used pretty much the same design. I just used some other embellishment to give this tag a more masculine look than the first one. 

De tweede tag lijkt qua vormgeving nogal op de eerste. Ik heb alleen andere embellishments gebruikt om de tweede tag een wat minder vrouwelijke uitstraling te geven.


Inkido supplies:
Beautiful Memories - Blue Butterflies
Beautiful Memories - Beige Anemon
Beautiful Memories - Butterfly Borders
Beautiful Memories - Beautiful Grey


Well, that was it for today. Thank you so much for your visit to my blog! Have a wonderful day!

Dat was het weer voor vandaag. Dankjewel voor je bezoekje aan mijn blog en een hele fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Your tags are amazing.. all the best with your studies too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You always make such beautiful tags, Romy! I love both of these with the sweet little cherubs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow this is divine magic and my new fave .... stunning work x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig heb ik jou in mijn sidebar staan, want ik heb Blogger probleem met leeslijst. Deze had ik niet graag willen missen! Zo mooi!
    Jouw opbouw vind ik altijd helemaal top!
    Succes met de drukte en je studie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave tags heb je weer gemaakt mooie laagjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So gorgeous! I loveeeeeeeeee the music paper and the cherub!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tags Romy! En succes met de laatste drukke periode van dit studiejaar:)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!